Ditt ärende är sparat

För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.

Lämna e-tjänst

Ditt ärende kunde inte sparas

Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.

Titel

Brödtext
Vi placerar kakor (cookies) på din enhet för att E-tjänsteplattformen ska fungera på ett bra sätt. Läs mer om kakor.
Gå direkt till huvudinnehållet
Logotyp
Min sida
Min sida
  • Startsida e-tjänster
  • E-legitimation
  • Mina kontaktuppgifter
  • Personuppgifter
  • Tillgänglighet
  • Ängelholmsförslaget
Logga in
  • StartsidaPil

Förlorat/skadat resekort

Denna e-tjänst använder du som har tappat bort ditt resekort eller om kortet på något sätt är skadat så att det inte går att använda inte för att aktivera ditt befintliga resekort.

Observera att:

  • Kostnad för att lösa ut ett nytt kort som är skadat eller borttappat är 300 kr. 
  • Vi återkommer till dig när kortet finns att hämta ut i receptionen på Stadshuset, Östra vägen 2 i Ängelholm. Ett nytt kort är vanligtvis klart för uthämtning inom en arbetsdag.
  • Vid uthämtning av nytt kort (i de fall när korten är skadade) ska det tidigare resekortet lämnas in.

Vid frågor, kontakta Kundtjänst via 0431-870 00 eller info@engelholm.se

Nästa

Kontakta oss

0431-870 00
info@engelholm.se

Hjälpmedel

Följ oss

Facebook
Instagram
LinkedIn
Twitter
Youtube